vrijdag 16 april 2010

Ronde Van Vlaanderen op 4 april 2010


Het is een beetje onduidelijk, ik weet het, maar ik moest zo snel zijn om die foto te maken, dat ik mee bewoog. En dat is dus het resultaat.
Voor diegenen die het niet weten, dit is wel degelijk Tom Boonen, want hij draagt de driekleur van Belgisch Kampioen.
Nog een geluk dat hij die trui aanhad, want ik zou hem anders ook niet herkennen hihi

Tom Boonen was op het moment dat hij ons passeerde de leider van het peleton. De bovenste foto zijn de eerste achtervolgers. En zoals je ziet, de man achteraan is wel degelijk een cameraman, en we zijn dus gezien op tv. Joepie.

1 opmerking:

  1. Hoi Karin,

    mijn doosje (Hobbyzine)is niet zo moeilijk te maken hoor. Gewoon goed de beschrijving volgen :-)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen