vrijdag 8 oktober 2010

lycka en de levende muis



Toen ik deze middag even naar huis kwam om te eten, wou ik mijn kat binnenlaten, zodat ze ook kon komen eten.

Maar wat bleek, ze was zich rot aan het amuseren met een muis. Een levende dan nog wel. Ik heb gauw de deur weer dicht gedaan. Het is leuk dat ze naar huis komt met een kadootje voor mij, maar zo'n kadootje wil ik toch niet in huis hebben hoor.

Ze was zo in de weer om met haar muis te spelen dat ze gewoon niet vroeg om even naar binnen te komen om te eten. Toen ik 10 min later nog eens keek, was de muis al dood.

Veel kijkgenot met mijn lycka.

2 opmerkingen:

  1. Ja, met huisdieren heb je altijd iets te beleven. Hopelijk, voor jou, brengt ze dat hapje deze avond niet mee als geschenkje. Mij zou het niet geven, zolang het geen spin is.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve Karin


    Wat een filmpje zeg, br...
    Wat een beestenbeul is jou kat?,hahahaha
    Misschien legt ze de volgende keer de muis in jouw dekbed,hihihi

    Lieve groeten
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen