donderdag 30 december 2010

geschenkdoosje

Dit is een doosje dat ik tijdens het surfen op blogspot, zag staan op de site van Katharina. Er stond daar een patroon bij, en dit heb ik er van gemaakt.
In het begin heb ik het wel in het klad gemaakt. Want ik vond het niet zo simpel om te maken. Maar ik vind het toch aardig gelukt, moet ik zeggen.
Hierboven zie je het doosje gesloten.


Hier vind het het doosje open. Ik heb de zijkanten van het deksel versiert met parels. Het groene lint is recyclage. Ik had ooit met pasen een hele mooie boeket bloemen gekregen met een prachtige lint. Ik dacht: ik kan die lint nog gebruiken, en voilà. Zo gezegd, zo gedaan.

6 opmerkingen:

  1. Hello Karin,
    Wat een pracht van een doos is dat geworden. Ik ga straks ook eens kijken op die site hoor.
    En om op je vraagje te antwoorden:
    Ik haal die kleurplaten van internet af, sla ze op en verklein ze dan naar mijn gewenste maat.
    Googlen onder kleurplaten, coloring pages, enz. dan vind je van alles wat.
    Veel succes en tot volgend jaar.
    Daaaaag!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,
    Gaaf doosje en heel leuk gedaan!
    groetjes,
    Frouwkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karin,

    Wauw! Prachtig gemaakt!!! Mooie bekleding ook aan de binnenkant, erg leuk.

    Groetjes en fijne jaarwisseling!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief doosje Karin! Echt heel mooi gemaakt!


    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt dat je volger bent geworden. Wat een mooi doosje ben er gaan kijken maar ik kom er niet uit geef me asb raad.Groetjes Dymphina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat mooi, ik heb ook ook geprobeerd het patroon te vinden en op te slaan maar lukt me niet, zou jij het kunnen mailen naar mij? Alvast bedankt Bianca

    BeantwoordenVerwijderen