zondag 19 december 2010

sneeuwman maken

Vandaag heb ik en mijn zoon een sneeuwman gemaakt.In onze tuin was er zoveel sneeuw, dat we er toch iets moesten mee doen hé;) Ik had enorm veel zin in een sneeuwman maken, dat mijn zoon mee met mijn enthousiasme, me wou helpen.


En dit is het resultaat. De ogen, neus en mond zijn walnoten, Zijn hoedje is een plastieken bloempot, en zijn staf is een oude schuurborstel, die eigenlijk aan vervanging toe was, maar voorlopig nog kan dienen voor de sneeuwman. En hij heeft natuurlijk een sjaal aan om hem 'warm' te houden, hihi

Ik ben heel blij dat ik nu een sneeuwman in mijn tuin staan heb. Hopelijk mag hij er lang blijven staan.



5 opmerkingen:

  1. Prachtige sneeuwman !!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sneeuwman,ook een pluim voor je zoon ,Marie josé

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Karin,
    Oh, da's lang geleden dat wij hier nog een sneeuwman konden maken, maar dit jaar lukt het ook. Niet bij mij, maar wel bij enkele kinderen in het gebuurte.
    Leuk dat jij en je zoon dat samen hebben gedaan. Het zal hem lang bijblijven als een mooie herinnering.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Karin lang geleden hé trouwens een leuke sneeuwman
    groetjes
    joke

    BeantwoordenVerwijderen