zaterdag 29 januari 2011

hoedje met bijpassende doos

Deze hoed ik heb van het magazine.
Als ik er ging aan beginnen wist ik echt niet hoe te starten. Het leek me zo moeilijk. Het leek me dus een enorme uitdaging om het tot een goed einde te brengen.
Maar gaandeweg, ging het nog redelijk vlot. En zoals altijd, wat moeilijk lijkt, is eigenlijk heel gemakkelijk om te maken.
Het doosje heb ik eerlijkheidshalve niet zelf gemaakt. Het is te zeggen, ik heb het doosje gebruikt van La Vache qui rit. En dat doosje dan ook gewoon bekleed. Mijn hoedje past er perfect in.
Het gridpatroon op het deksel van de doos, heb ik wel volledig zelf bedacht. Eerst uitgetekend en daarna uitgeknipt. Daar had ik het me wel zelf moeilijk gemaakt omdat de randjes heel fijn zijn. Maar ja, moeilijk gaat ook hé.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Karin,
    Mooi gedaan hoor!
    Het uitknippen is altijd een heel karweitje, maar als het resultaat mooi is dan geeft dat niet ,vind ik.
    Lieve groetjes,
    Frouwkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dat mooi gemaakt !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karin ,dat heb jij heeeeel mooi gedaan,groetjes Marie josé

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey Karin
    Dat heb je weer goed gedaan
    Het is altijd leuk om eens iets
    anders te zien
    fijne grtjes
    Lucréce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Karin,

    Je hebt er werkelijk een prachtstukje van gemaakt!
    Proficiat!
    Veel liefs
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Karin
    dat heb je weer schitterend gedaan
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Lieve Karin


    Eindelijk ben er toe gekomen,om je te FELICITEREN met je PRACHTIGE HOED ,met doos
    Veel lieve GROETEN

    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen