vrijdag 23 december 2011

Beehive techniek bloem

Ik was aan het surfen op het net en vond bij een blog, waar ik me prompt volger van gemaakt heb, een filmpje hoe je deze techniek moet beoefenen.

Als je de bloem ziet, ziet het er heel gemakkelijk uit, en ook als je het filmpje bekijkt, denk je: dat is simpel.
Maar man man man, wat heb ik moeten sukkelen om dat gefriemel van krullen in mijn blad van mijn bloem te krijgen. En als het er uiteindelijk in zat, met heel veel moeite, floepte het er nadien weer uit, als ik het durfde op te pakken.
Deze keer lijkt het simpel, maar het is het echt niet hoor.

Ik heb het filmpje gevonden bij Noor en bij



Als de kaart af was, vond ik dat er toch nog iets mankeerde. En ik heb ter afwerking wat glitter op gedaan. Zowel op de krullen als op de bloem.
Ik hoop dat je het wat kan zien met deze foto.

Ik wens iedereen verder een fijne kerst toe.

9 opmerkingen:

  1. dat heb je heel mooi gedaan karin
    en de kleuren zijn heel mooi
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieve Karin;


    Wow wat een mooie BLOEM zeg, PROFICIAT, Ik keek naar de fimpjes van de bloem en de engel,je krijgt er maar zenuwen van als je ze bezig ziet. Meer dan engelengeduld met je daar voor hebben
    HEEL HEEL FIJN gedaan van jou, echt waar. Je mag er fier op zijn,GEFELICITEERD

    Jacqueline omaline XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Karin,
    super zeg wat een prachtige bloem
    die filligraan techniek blijkt je goed af te gaan je kaarten die je er tot nu toe mee maakte zijn echt prachtig
    nog een fijne kerst
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Karin,

    Wat een engelengeduld heb jij, zeg!
    En wat een prachtig resultaat is het geworden!Proficiat,hoor!

    En nog een hele fijne kerst toegewenst vanwege Ingrid en familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Красота!!!Весела Коледа!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karin!!

    Wat een prachtige bloem!!! Jammer dat het zoveel ergernis heeft opgewekt voor dat het resultaat er was.

    Ik wens jou en je dierbaren prettige eindejaarsfeesten en een gezond 2012!!

    Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super mooi, Karin! Wat leuk, die bee-hive techniek! Prachtige kleuren ook!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful!! Happy New year to you and your family.

    BeantwoordenVerwijderen