vrijdag 20 januari 2012

40 jaar

Mijn schoonzus is onlangs 40 jaar geworden. En wat is er mooier om een verjaardagskaart te geven dat je zelf gemaakt hebt.

Ze was er superblij mee, zei ze. Dat deed me veel plezier.
Dit kaartje is een voorproefje van wat ze voor haar verjaardagscadeau krijgt. Begin februari geeft ze een verjaardagsfeest en dan geef ik mijn cadeau voor haar af. Ook iets dat ik zelf gemaakt heb.

Dus nog even geduld voor ik het op mijn blog zet. Je moet zeker dan nog langs komen, het is echt de moeite waard. Ik ben er van overtuigd dat ze het ook heel mooi gaat vinden, het zal iets zijn dat ze nog nooit heeft gezien.

Ik hoop dat ik je al nieuwsgierig heb gemaakt, hihi.

12 opmerkingen:

  1. Hallo lieve Karin,


    Proficiat met je verjaardagskaart
    De jarige zal zeker blij geweest zijn, want ze is schitterend geworden, BRAVO
    En ja jij zorgt ervoor dat we nieuwsgierig worden hé, sloeber,
    Lieve Groeten

    Jacqueline Omaline

    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin
    dat ziet er schitterend uit!
    ik wens je een heel fijn weekend toe!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy birthday to your sister and lots of applause for your card!!
    hugs,
    aureliaeugenia
    Ps.:save a cake for me,thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje en bebieuwd naar het cadeau .Dymphina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Karin,
    echt supper zeg je verjaardagskaart
    ik kan geloven dat ze er blij mee was want ze is heel prachtig
    nog veel plezier
    groetjes karin suske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Karin,
    I want to ask you somenthing unusual:I cannot enter on Baukje comments place nor send her an e.mail and I wonder if there's a technical problem..Can you send this question to her, for me ?
    I'm deeply grateful for this and I apologise for the disturbance.
    Thanks a million.
    aureliaeugenia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey Karin
    de kaart is weer prachtig geworden en voor het cadeau maak je me wel curieus.

    grtjes Lucréce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke verjaardagskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi, Karin! Heel persoonlijk, met die mooie 40 zo gemaakt! Leuke blaadjes ook!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The 40 looks so beautiful
    Thank You for the sweet comment on my blog
    Cheers
    Sonia
    cardsandschoolprojects.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Karin
    een super mooi kaartje , helemaal geslaagd dus.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen