donderdag 17 mei 2012

workshop mei

Op de pergamanoclub worden er maandelijks workshops gegeven. Je kan je er voor aanmelden, maar dan moet je natuurlijk wel de workshop doen.

En deze vond ik toch zo mooi. Dus deze wou ik zeker maken.

De bloemen, tulpachtigen, heb ik geverfd met pintura in de one-stroke techniek.

Alleen jammer dat bij het punteren er een krakje gekomen is in mijn voorblad. Foutje dus. Ik heb dat maar gezien als ik het op foto zette. Maar dan was alles al geplakt. Dus ja, het zal zo moeten blijven. Hopelijk vinden jullie het niet erg. Het is de bloem die van tel is hé.

7 opmerkingen:

  1. hoi,
    wat een mooi kaartje.
    groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin,

    Het is heel mooi gedaan. Ben ook eens naar jouw vorige creaties want je weet dat ik een hele tijd niet op HJ en blogs geweest ben. Ze zijn allemaal heel mooi gedaan!

    Groetjes
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Karin,
    waaauuuw daaraan zie je weer maar eens dat oude liefde niet roest je pergamanokaart ziet er echt super uit heel mooi hoe je die tulpen hebt geschilderd een dikke pluim hoor weer een meesterstukje bij voor je collectie
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo lieve Karin


    Wat een mooie pergamanokaart,met och zooooo mooie geschilderde tulpen,, zeer fijn gemaakt,PROFICIAT
    En jij noemt daar iets van een fout?? ik zou niet weten waar,je mag zo streng niet zijn voor jezelf, het is schitterend werk
    LIEFS Jacqueline geeft je al uw punten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Karin
    wat heb je dat weer schitterend gedaan de bloemen zijn prachtig in gekleurd! ik wens je een heel fijn weekend!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this technique!! The flowers are gorgeous!! Maybe someday I will dare to make some parchment work :D

    BeantwoordenVerwijderen