zondag 26 augustus 2012

R.I.P David De Rocker


Met droefheid laat ik u weten dat mijn vader op 25 augustus overleden is.

Op zijn sterfbed heeft zijn hart gestreden om te overleven, maar dat had geen enkele zin, want hij was eigenlijk al gestorven. Maar zijn hart was daarmee niet mee akkoord.
Zijn hart heeft 3 dagen en 3 nachten gevochten om te overleven, maar heeft dan uiteindelijk de strijd toch moeten opgeven.

Hij wordt volgende week vrijdag op 31 augustus begraven in de kerk van St-Lievens-Houtem om 10u.

Dank voor uw medeleven.

4 opmerkingen:

  1. Dag Karin,
    Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin
    wij wensen jou en je man en je kinderen heel veel sterkte toe gecondoleerd met het verlies van jullie vader en opa
    Lieve Groetjes
    Baukje en Rinze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, Karin.. Gecondoleerd met je vader. Hopelijk ging het vandaag goed en was het een mooi afscheid. Sterkte de komende tijd!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Karin

    Ik wil je nogmaals mijn INNIGE deelneming geven

    Een troost heb je; JIJ hebt ALLES gedaan voor je vader, wat er in je mogelijkheid was,

    Nu is het verwerken envan nog een moeilijke stap die je moet zetten,

    Maar stap voor stap zal je dat lukken !!

    VEEL MOED KARIN en VEEL STERKTE
    bij deze moeilijke opdracht

    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen