donderdag 13 september 2012

Proclamatie 13-9-12

Mijn dochter is vandaag officieel afgestudeerd in master criminologie aan de universiteit te Gent.

Vandaag was het proclamatie. En zoals je ziet op het scherm waren er 3 richtingen, nl criminologie, rechten en notariaat.

 Voor de officiële plechtigheid begon, kon je nog in de aula om wat foto's te trekken. Dat heb ik natuurlijk gedaan, als fiere mama hé.

 Na de plechtigheid, wat kiekjes getrokken. Hier zie je haar met haar vriendinnen, die ook afgestudeerd zijn.

 En hier natuurlijk, ik met mijn dochter. Ziet ze er niet chique uit met haar toga?

5 opmerkingen:

  1. Hallo Karin
    van Harte Gefeliciteerd met zo een dochter goed hoor!!!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat je trots bent!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karin ,
    Gefeliciteerd hoor met je Dochter tuurlijk mag jij ontzettend trots op haar zijn .
    heel goed van haar .

    groetjes Georgette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Karin,
    Een hele dikke proficiat aan je dochter
    daar mag je terecht trots op zijn
    ook een dikke proficiat aan haar lieve ouders want zonder hen was dit alles waarschijnlijk niet gelukt
    groetjes karin suske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo lieve Karin


    Gefeliciteerd met je dochter die er echt schitterend uitkomt met zo'n eindresultaat.
    En ja de mama mag heel fier zijn, wenst je dochter een dikke PROFICIAT

    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen