maandag 19 november 2012

Magneten

Onlangs waren er bij ons in de kringloopwinkels workshops waar je kon aan meedoen.

Eentje heb ik er meegedaan. Namelijk magneten maken. Je kon kiezen tussen van alles en nog wat om magneten mee te maken.
Ik heb gekozen voor de knopen.  Er waren er zo veel om uit te kiezen, dat het heel moeilijk was om er een gepaste keuze uit te maken.
Ik heb dan gekozen voor 4 dezelfde. Dat vond ik mooier dan al verschillende.



Hier zie je ze. Ik vind ze heel mooi. En ze zijn heel sterk magnetisch.
Het is heel simpel om te maken hoor. Gewoon een paar knopen of een speelgoedje of iets anders, met superglue aan een magneet plakken. En klaar is kees.

Heel leuk dus om met de kinderen of kleinkinderen een knutselnamiddagje te organiseren hé.

4 opmerkingen:

  1. hallo Karin,
    wat een pech heb jij gehad met je hobby gerief
    kan goed geloven dat je heel kwaad was zoiets wil niemand meemaken want hobbymatriaal is inderdaad heel duur

    je magneetknopen zien er heel tof uit
    het moet niet steeds ingewikkeld te zijn om mooi te zijn he
    ik vind ze heel tof

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karin,
    I wonder how it was fun to make the switch.
    Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien simpel om te maken, maar wel erg leuk geworden! Vrolijkt de koelkast of andere metalen oppervlakken lekker op!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo lieve Karin


    Spijtig van je pergamano boeken. en als je dat niet zag aankomen ,schrik je nog meer hé.
    Proficiat met je mooie magneten,waren er geen vrolijker kleuren dan zwart?? Natuurlijk smaken van kleuren verschillen.Wat niet weg neemt dat ze heel mooi gemaakt zijn,en waar koop je dan die magneten??
    Lieve groeten
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen