vrijdag 4 januari 2013

Jubileumkaart


Deze kaart heb ik op bestelling gemaakt.
Haar ouders waren 60 jaar getrouwd, en ze wou een speciale kaart
Het was even zoeken hoe ik het zou doen, maar toen dacht ik, waarom niet de "60" gewoon schrijven in bloemen.


Ik had glitter papier gebruikt voor achtergrond. Maar dat maakte het juist moeilijk om de bloemen er op te plakken. Ik heb veel lijm moeten gebruiken omdat de bloemen en krullen er steeds afvielen door de glitters.
Een grote uitdaging om het goed te krijgen dus.


Ik heb de "60" dan wat versiert met wat krullen en roosjes om het af te werken.

De kaart, die toch redelijk groot uitviel, viel heel goed in de smaak. Zowel door de opdrachtgeefster als haar ouders.
Dus mijn opdracht was geslaagd.

3 opmerkingen:

  1. Hallo lieve Karin


    PROFICIAT met je kaart, inderdaad je opdracht is zeker geslaagd, je mag er fier op zijn,
    En ja ieder bloemke is ook veel werk .
    Je hebt het weer gedaan .
    Liefs Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Karin
    je kaart is echt prachtig geworden
    supermooi gedaan ik kan het goed geloven dat ze er heel blij mee waren
    lieve groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a Brilliant idea!! Looks great.
    http://ajourneyintoquilling.blogspot.com
    CHris

    BeantwoordenVerwijderen