zondag 10 maart 2013

geboortekaart

Een tijdje geleden heeft mijn buurvrouw haar dochter een kindje gekregen, Een meisje.
Deze kaart had ik in mijn beginjaren van kaarten maken gemaakt.
Maar jah, wat ik mooi vond in mijn beginjaren, vind ik nu niet meer zo mooi.
Dus wou ik deze kaart wat opvrolijken, daar waar het kon natuurlijk.

 Ik heb er dat een zilveren randje bijgedaan en de 3D bloemen heb ik opgevrolijkt met flower soft.

Hier zie je het heel duidelijk de flower soft.

Ziezo, nog eens een eenvoudig kaartje van mij. En van iets ouds iets nieuws gemaakt.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Karin,

    het is een mooi kaartje geworden... heel lief met dat plaatje.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin,
    supermooi geboortekaartje is het weer geworden
    heel schattig meisje heb je gebruikt
    goed bedacht om een ouderkaartje weer in een nieuw kleedje te steken nu is het helemaal super
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo lieve Karin


    Wat kan ik nu zeggen,gewoon dat je uw kaart
    mooi hebt hermaakt.Proficiat want je kaart is TOPPIE
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart is dit geworden! Mooi!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen