maandag 1 april 2013

Pasen

Midden maart ben ik naar een hobbydag geweest in Ruisbroek.
Het was de eerste keer dat het er werd georganiseerd. Maar alles verliep perfect. Veel bekende gezichten gezien, maar ook heel wat nieuwe.
Het was er een leuke boel. En er werd vlijtig gewerkt.

Hier heb ik één van de workshops dat ik gemaakt heb, geplaatst.
Het is een cirkelkaart met veel 3D effecten.
Het meeste werk zit hem eigenlijk in het maken van de cirkel en de trapjes erin.

De bloemetjes heb ik er thuis opgezet. Ik vind de kleurschakering heel mooi.

Hier nog eens de trapjes waar de kuikentjes precies al dansend opstaan. Heel leuk.

Een slapend konijntje. Hij heeft met al die paaseitjes brengen voor de kindjes, veel werk gehad, dus wat rusten is hem zeker gegund.

Als we toekwamen op de maatjesdag, kregen we allemaal een paastakje in een vaasje.
Een hele mooie attentie.
Hij staat dus heel mooi bij mijn kaartje op de schouw.

In ieders boompje hing een vogelhuisje. Zo schattig.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Karin,
    wat een mooie kaart is dat geworden, met heel veel leuke details.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Karin,
    prachtige paaskaart en paastak heb je gemaakt
    dat vogelnestje is ook erg knap
    je hebt er weer een meesterwerkje bij
    nog een fijn weekend
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen