vrijdag 18 oktober 2013

workshopkaart



Op 13 oktober was er een jubileum.
Dan ging de 5de maatjesdag door in Mechelen.
Ik had me opgegeven om ook een workshopkaart voor te stellen.
Omdat ik toch wel goede reacties krijg van mijn filigraan, wou ik toch andere mensen daar kennis mee laten maken.
Ik had 2 verschillende kaarten gemaakt, zodat de geïnteresseerde konden kiezen welk één ze wouden proberen.
En het is dus deze geworden. Iedereen koos voor de bordeauxkaart;

Ik had me wel onderschat van de duur van de workshop. Er werd me gevraagd om de kaart te laten maken in een uur, max anderhalf uur.
Ik zag dat volledig zitten. Maar oh wee!. Het uitleggen van de basisfiguren, die op deze kaart staan, was al een uur. Ik had hen die eerst in klad laten maken, zodat ze nog wat konden knoeien, mocht het niet al te goed werken.
Er was dus al een uur voorbij, vooraleer ze echt aan de kaart konden beginnen. Dat was dus echt een grote beginnersfout van mij, als "lesgeefster".
Dus dat weet ik nu ook voor als ik het nog eens ga doen hé.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Karin
    je heb je best gedaan hoor ziet er goed uit
    Heel fijn weekend!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous creation Karin. Looks so dainty,
    http://ajourneyintoquilling.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Karin super knap gedaan je nieuwe Workshop kaart
    ja een techniek aan iemand uitleggen kan zeer moeilijk zijn
    hoewel je het zelf heel makkelijk vind
    lieve groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen