zaterdag 28 december 2013

kerstkaart

Oei, oei, oei, ik ben precies al een tijdje niet meer op mijn blog geweest.
De tijd gaat zo vlug,!. Voor je het weet is er al weer een week voorbij.

Ik heb de laatste tijd het heel druk gehad, dat er aan  hobby maar weinig gedaan werd.
Omdat ik dus geen tijd had om veel kerstkaartjes te maken, heb ik gewoon een serie gemaakt, zodat iedereen die ik een kaartje wou sturen, hetzelfde kaartje kreeg.
Daar heb ik toch ook 4 avonden, na mijn thuiskomst van mijn werk, aan bezig geweest ben.


Ik had op de hobbybeurs in Mechelen van dit jaar, deze leuke stempel gekocht. Meteen wist ik dat dit mijn kerstkaart voor dit jaar zou worden.
Ze is gestempeld en ingekleurd op aquarelpapier, en dus ook met aquarelpotloden.

Het was wel een gezoek hoe ik mijn kaart zou schikken, want ik wou natuurlijk niet hetzelfde overnemen van de kaart die op de hobbybeurs lag als voorbeeld.
Om wat meer effect te hebben, heb ik de kleine kerstbolletjes met wat glitter bewerkt.

Bij deze wens ik iedereen zalige kerstdagen, en natuurlijk een heel fijn 2014 toe. Dat al wat je hoopt en wenst, mag uitkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten