maandag 24 februari 2014

2014


Dit kaartje is op aanvraag gemaakt.
Ze vond mijn nieuwjaarskaartje van verleden jaar zo mooi, dat ze het had ingekaderd, maar jah.... 2013 kan niet blijven duren, dus dat kon ook niet blijven.
En dat kadertje was zo eenzaam en alleen zonder huidige kaart, dus dat moest gevuld worden, en waarom niet met 2014 dan?
Eenvoudig en logisch toch hé ;)


Dus zo gezegd zo gedaan. Met plezier gemaakt.
En om niet hetzelfde te zijn van verleden jaar, heb ik met blauwe tinten gewerkt. Zo kon ik ipv van goud, werken met zilver.


Ik heb de cijfers wat laten zweven. Zo kwam dit ook wat speels over.
 

Veel problemen had ik met de nul. Verleden jaar kwam die als een niets op mijn papier, maar nu had ik dat verschillende keren moeten overdoen.
Dat heb ik dan hé. Ik kan nooit 2 maal hetzelfde doen, dat lukt gewoon niet.


Maar jah. Het was dan ook de bedoeling om niet hetzelfde te hebben. De 1 en de 4 vind ik dat ik prachtig heb afgewerkt. De kader heeft daardoor een wat speelse vorm gekregen door mijn zwevende cijfers.

Ik hoop dat jullie daar ook zo over denken en dat jullie het leuk vinden.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Karin,
    jij bent echt een kei in het maken van kaligrafie kaarten
    ook deze is weer fantastisch geslaagd daar begin ik niet aan ik heb een echt kattegekribbel
    dus laat ik zo'n werkjes liever over aan proffesionele mensen zoals jij
    heel knap gedaan groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin,
    Daar mag je best wel heel erg trots op zijn ... Schitterend gedaan !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen