maandag 14 april 2014

Abstract

Onlangs was er in Brussel een creabeurs. Daar kon je vanalles vinden op creativiteit. Verleden jaar was ik er ook geweest maar kon ik nergens een workshop volgen omdat je je daar op voorhand moet voor inschrijven.
Dus..... dit jaar had ik via internet me ingeschreven om een abstract schilderij te maken.
Je kon kiezen uit verschillende canvassen, maar ook verschillende abstracte schilderijen.
Je had dus de vrije keuze.
Dus koos ik voor iets met een lichtere achtergrond met donkere vlakken.


Dit schilderij kan je beschrijven als een grootstad aan de zee met weerspiegeling in het water.
Met wat verbeelding kan je zeggen dat ik New York heb geschilderd.
Prachtig toch hé. Een stad kunnen schilderen zonder dat je er ooit bent geweest ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten